Längtar tills imorgon!

Hej, jättebra dag idag, bara roligt hela tiden! :) t.o.m so:n var jättekul, vi pratade om vad som är meningen med livet, då fick man tänka till ordentligt, för det är ju en väldigt svår fråga att svara på.

Imorgon ska vi till romme!! Hur dålig jag än är på att åka skidor (kan varken svänga eller bromsa) och hur mycket jag än ogillar liftarna (antingen så ramlar jag ur den, eller sitter kvar) så ska det bli jättekul, för det är ju så in i norden kul att åka skidor :D Och att umgås med mina älskade vänner är ju inget negativt direkt <3
Så gud vad jag längtar, jag bryr mig inte ens om att jag är tvungen att gå upp typ halv 6, för det är såå värt tröttheten i början, för man blir uppiggad sen när man är framme! ;D

Har inget mer att skriva, berättar om romme på typ fredag, ha det jättebra ♥




Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Vilka sköna blickar! ISÄ.

2011-03-09 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0