Lovely

Hej, idag fick vi sluta så fantastiskt tidigt som 12 :D
För vi skulle egentligen ha no men inte idag, och innan no:n är det bara håltimme.

Härligt säger jag bara, och vädret är superhärligt också så jag har verkligen ingenting alls att klaga på idag, för allt är bara bra :)


Nu när vi slutade så tidigt så ska jag vara duktigare än jag brukar, ska plugga extra, städa extra ordentligt, och gå ut med mitt lilla charmtroll, är riktigt sugen på en lång skogspromenad idag!



Men först ska jag göra absolut ingenting ett tag, skriver imorgon igen. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Du hade ju skrivit mycket under helgen, och vackra bilder var det också. Hoppas promenaden med gubben blev skön. Ha det bra! ISÄ.

2011-03-28 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0