Minnesvärda stunder ♥

Hej, nu har jag snart varit 16 i ett dygn, det känns ingen skillnad men ändå bra ;)
Jag hade en jättebra födelsedag från början till slut, fick många bra och fina saker och så :D
Hade allmänt trevligt med mamma igår, synd bara att pappa inte kunde vara här, jag saknar honom enormt.

Imorse vaknade jag av att solen sken och fåglarna sjöng, himla härligt och uppiggande!

Så några timmar senare tog jag en promenad med ljuvliga Ninjo i 45 minuter.
Den promenaden kommer jag minnas resten av mitt liv som ett av mina bästa minnen, och framför allt: en av de bästa och roligaste promenaderna med lilla älsklingen.
Båda var (och är) på vårat bästa humör idag, pigga och glada och riktigt sugna på en härlig promenad i solskenet!
Vi träffade många hundar som han fick hälsa på, och han fick springa lös nästan hela tiden så han njöt verkligen.
Åh, hade så mysigt, stannade till och satt och gosade en lång stund och bara hade trevligt tillsammans :D
Helt underbart var det, helt oförglömligt...


Annars händer inget särskilt, jag försöker vänja mig vid de nya tapeterna, och bara älskar hela livet helt enkelt. ♥


Världens mest vegetariska och goda smörgåstårta blev min kvällsmat igår ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0