Så glad, så glad, så glad!

Hej, allting är bara så himla bra just nu, jag har varit så här superglad hela dagen!
Jättepositiv till allting, det måste ju finnas en sådan människa också, bland alla som klagar på allt. :)

På franskan idag så gjorde vi någon muntlig grej, man skulle säga massa saker med hjälp av stödord.
När jag hade läst så sa läraren att det var ett vg!
åååh, jag vill verkligen få vg i franska, ska kämpa så jag vet inte vad!
Jag menar jösses :O  jag + vg + muntligt borde ju inte höra ihop så bra ;)

Men den här gången gick det ju jättebra, gud så glad jag blev!! :D


På mattelektionen följde jag, Becca, Iza och Lina med Katri hem och hämtade matteproven som hon glömt.
Det var en skön promenad i solen och blåsten hehe ;)


Nu ska jag plugga lite, och läsa. Självklart ska jag behålla mitt soliga humör så länge det bara går! ♥


<3






Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Ja, kul att du är så glad. Man har ju så många anledningar att vara glad för så här på våren! Så vi behåller den känslan länge. ISÄ.

2011-03-23 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0