Stor lättnad ♥

Hej, jag hinner inte skriva så mycket, måste plugga till franskaprovet imorgon.
Redovisning på so:n är det också imorgon, jag är såå nervös!

Men en sak måste jag berätta för jag är så glad över det.
Vi fick tillbaka nationella provet, alltså uppsatsen, och jag fick VG!!
Helt otroligt, andra gången någonsin jag får det, ååh jag är så nöjd!!! :D :D :D

Nu har jag bevisat för mig själv att jag faktiskt kan ibland, om jag verkligen anstränger mig och är envis. ;)


Så nu har jag en mindre sak här i världen att oroa mig för, känns skönt <3




Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Hur kan bilderna på dig bli vackrare för varje dag?

Frågar ISÄ.

2011-03-08 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0