Sunshine

Hej! Igår fick jag vara helt ensam till ca 1 på natten då mamma äntligen kom hem.
Jag har aldrig gillat att vara ensam hemma, och särskilt inte på kvällen, för jag är så otroligt lättskrämd + mörkrädd!

Men jag hade det ganska skönt igår, det var lugnt och mysigt typ.

Idag är det så underbart soligt ute, känns precis som vår. Minus kalla blåsten i och för sig, men det är okej, I really like it! :) 

Jag sitter bara här och gör ungefär ingenting idag, men tro inte att jag har tråkigt för det, ingen risk ;D
Går ut på balkongen var och varannan minut gör jag också, såå härligt!


Ja, allt är toppen idag, mitt humör skiner ikapp med solen, jag skulle kunna börja kalla mig själv för sunshine haha. ♥



Ha det bäst!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0