Towe min vän <3

Den här dagen har jag mest umgåtts med bästa Totto, såå kul! :)
Först hade vi idrott, väldigt jobbigt, men kul.

Sen håltimme som vanligt, då pluggade vi so.
Efter det var det so, sen skulle vi haft engelska men det blev ingen lektion så fick sluta då.
Men det ville jag inte, jag ville hellre vänta på Towe som jobbade engelska.
Så jag satt där en timme med henne snäll som jag är (eller, försöker vara iallafall)
När hon var klar så gick vi hem till mig en snabbis, sen gick vi ner på stan för Towe skulle köpa godis till imorgon när vi ska se på bio med skolan.

Själv vill jag inte köpa godis, för jag försöker spara mina pengar, är inte särskilt bra på det.. ;)
Men jag fick smaka av Totto, vi satt i de sköna stolarna inne på smedjan och bara pratade och hade jättetrevligt ett tag, saknar henne redan, världens snällaste och mest givmilda vän! ♥


Vacker som en ängel är hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0