Trött men glad

Ja, det är en beskrivning av mig idag.
Jag vågar inte gissa hur lång tid det tog för mig att somna igår kväll, vilket resulterar i att jag är halvvägs på väg att somna nu efter denna långa men roliga dag.

Roligaste idag var med dom sötaste tjejerna innan badmintonträningen, mycket flumm ;D

Minst roligt idag var nationellt prov i fysik, laboration, extremt nervöst.

Men matten var för ovanlighetens skull jättekul idag, tack vare Totto.
Vi gjorde muntligt, det gick inte alltid sådär superbra, men kul hade vi och jag lärde mig massor tack vare att Towe är så bra på att förklara! :)

Träningen var ganska rolig, förutom att vi fick spela mot dom i gruppen som är otroligt mycket bättre än oss, jag hade inte en chans, fångade inte en enda av bollarna som den personen slog..
Men vi gör vårt bästa, kan ju inte göra bättre än det.




Ha det bäst, vi hörs när vi hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Konradanna

Thanks for the info!

2011-07-26 @ 07:33:50
URL: http://konradanna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0