Varför inte bara vara mig själv?

Hej, ja den frågan dyker ofta upp i mitt huvud. Det känns lite som att mina vänner ibland irriterar sig på att jag är så blyg, inte alla och inte alltid men ja..
Så då tänker jag, varför kan jag inte bara vara den jag är, mitt riktiga jag? För då är jag ju desto mer bekväm i mig själv och klarar av allt mycket bättre än om jag försöker vara någon jag inte är bara för att inte mina vänner ska bli irriterade på mig.
Mina vänner är äkta vänner, så jag är ganska säker på att dom accepterar mig för den jag är, precis som jag accepterar dom.
Men jag är ändå osäker, jag vet ju inte vad dom tänker.


Ja, det var kortfattat lite av dagens tankar, något annat har jag inte att berätta förutom att jag älskar mina vänner, att torsdagar är jobbiga, att jag är på blandat humör och att jag ser fram emot imorgon ;D



// Blyga men lyckliga jag ♥




Kommentarer
Postat av: m

fin!!! du har rätt, de klart de accepterar dej <3

2011-03-03 @ 22:04:33
Postat av: m

Grattis Sannis!! Hoppas du har haft och får en bra dag <33

2011-03-04 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0