Vart tog solen vägen?

Suck, nu har det ju varit jättesoligt flera dagar. Ända fram tills nyss då det helt plötsligt blir grått och trist.
I samma stund som solen försvinner försvinner även min gå ut-lust, så nu strejkar jag lite mot solen kan man säga, genom att stanna inne ;)

Har varit en ganska vanlig dag, förutom 2 saker:
Vi var på koncert i morse, så otroligt bra, jätteduktiga "sångerskor" och allt, jag älskade den! <3

På hälsan så gick vi 3 broar (vilket motsvarar ca 4 km)  Det var så skönt, eftersom det var soligt så var det inte kallt heller och jag tycker så himla mycket om att promenera så det var toppen!
Vi stannade i vilsta och matade dom jättesöta hästarna med äpplen, jättekul :D


Kramar ♥


Söta, fyrbenta livsnjutaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0