Bästa någonsin ♥

Hej, förlåt att jag skriver så sällan, ska börja uppdatera som vanligt när jag blivit helt frisk, lovar :)
Börjar hela tiden friskna till mer och mer så är nog pigg snart igen.

Fredagen, först riktigt tråkig men blev sen ungefär så bra som den kan bli.
Gick inte till skolan då heller (snacka om att jag missat massor..) så var bara hemma och hade tråkigt hela dagen utan att orka göra något.
Men vid typ 5 kom min kära vän Lova, då började det roliga.
Senare åkte vi till Lisa, ja sen var det fest, en jätterolig fest med god mat och massa kul med hela kompisgänget i skolan + Lova!
Vi sov över också, jag somnade typ 4 och vaknade 10 haha ;)

Mina vänner är utan tvekan de bästa någonsin, underbara allihopa, förstår inte vilken tur jag haft och har... <3




Kommentarer
Postat av: Lova

Jag hade också superkul! Kanske lite för kul, men tanke på att jag nu sitter hemma med feber. Vet inte om det var du eller mamma som smittade mig, men fy fan vilken natt jag har haft säger jag bara!

Men det var det värt!



Kram och Puss

2011-05-02 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0