Dagens tankar ♥

Jag tycker att jag verkligen fått mycket bättre självförtroende, känns som att det går framåt hela tiden.
Förut kändes det precis tvärtom, som om jag bara tog steg bakåt och inte klarade av någonting.
Men på sistone så har jag börjat tänka att jag faktiskt lyckas bra, om jag verkligen försöker och vill.
Och i och med att jag börjat tänka så, så klarar jag av desto mer, gör inte mig själv deprimerad jämt genom att känna mig helt värdelös och oduglig. I stället är jag ganska stolt över mig själv, och min utveckling.

Men jag ska inte begära så mycket av mig själv, inte tro att allt jag gör är misstag, och ständigt ha dåligt samvete.
För jag är mitt i att försöka hitta vem jag är. Hitta mitt riktiga jag, som finns gömt långt inne någonstans och inte vågar komma fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0