Different ♥

Hej, har fått tandställning nu, det varken gjorde eller gör ont. Det känns väldigt konstigt däremot, men jag vet att jag kommer vänja mig om några dagar. Sen får jag ju fina tänder efteråt också, så det är värt det :)
Ja, det är minst sagt annorlunda. Haha reaktionerna i skolan blev väldigt postitiva, några tyckte "åh vad gullig"  en annan tyckte "du är så söt" och en tredje tyckte att jag passar i den. Mycket snälla kommentarer verkligen! <3

Nyss skrev jag en väldigt lång text om Ninjo, ett kapitel till vårat sista arbete "boken om mig"  kapitlet blev ca 4 sidor!
Men jag kunde ju aldrig sluta, kunde ha skrivit precis hur mycket som helst, för det finns inte tillräckligt med ord för att berätta om Ninjo, och inte heller tid.
Vi är båda lite annorlunda, sticker liksom ut från andra på flera sätt. Det är nog därför vi har sådan tillit till varandra, för att ingen av oss passar riktigt in någonstans. Eftersom båda är annorlunda så tyr vi oss till varandra, vi dras automatiskt mot varandra, som magneter. ♥

Kommentarer
Postat av: moa

sanna saknar dina blogginlägg nu :(

jag tycker alltid att det är asfint med tandställning, på alla haha. Det låter askul o göra "boken om mig" :D är lite avundsjuk <3

2011-05-31 @ 07:40:08
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0