Fredagen:

Först syslöjd, jag borde blivit klar med mitt nattlinne, men som alltid så trasslade jag bara till alltihopa så jag gav upp totalt.

Sen på franskan så fikade vi kladdkaka.

På hemkunskapen gjorde min grupp pasta carbonara, och kladdkaka (så jag fick äta det 2 gånger den dagen ;))


Ja, sen då? Minns knappt, jag är seriöst konstig för negativa saker glömmer jag aldrig och tänker på nästan varje dag, medan jag totalt glömmer bort bra och roliga saker jag gjort..


Jo just det, Towe och hennes pi-kompis kom och hälsade på, sen skulle dom gå och köpa glass och då gick jag för att hämta Ninjo. Senare sa Towe att dom var på lundby, så då gick jag och plutten dit och var med dom tills det hemska ovädret började.
Helt plötsligt började det smälla jättehögt, och komma massa blixtar, plus regna och hagla.
Lilla Ninjo blev såklart rädd, han började darra så mycket att han inte kunde röra sig.
Så jag fick bära honom hela vägen från lundby och hem. Då tyckte jag faktiskt att jag var lite stark!
Jag tyckte så synd om Ninjo, han var typ i chocktillstånd jättelänge när han väl kommit in till sig.

Nej, det var nog den värsta promenaden med honom hittills.

Sen var jag bara hemma resten av kvällen, minns inte vad jag hade för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0