Glädje

Hej! Skrev inte igår, orkade inte ;)
Vi slutade typ kvart i 1 efter att ha haft bara två lektioner, när jag kom hem så pluggade jag i en timme och sen gjorde jag inget särskilt resten av dagen, bara tog det lugnt och så :)

Idag var det nationella matte, enligt mig jättesvårt, jag tror inte att det gick särskilt bra...
Men nu ska jag sluta tänka på det, för det förstör mitt jätteglada humör och det vill jag inte!
Nej, annars var dagen bra, typ inga lektioner men det klagar jag inte över direkt haha.

Fick tillbaka franskaprovet, och resultatet av det är en stor del av anledningen till att jag är så glad.
Jag fick nämligen vg!! Mer än jag någonsin kunde gissa!
Nu har jag verkligen bevisat för mig själv att jag faktiskt kan, är stolt :D


Efter skolan gick jag ut med Ninjo, han var glad som vanligt precis som jag, så vi hade en trevlig stund tillsammans. Jag saknar honom redan, han gör mig ännu gladare än jag redan är, bara genom att alltid bli så glad av att se mig, lika glad som jag är att se honom. <3


Vad ska jag göra åt mig själv? är så tankspridd och trög idag så jag vet inte ens vad det är för dag.
Är så himla trött, ingen aning varför, men jag somnar nästan om jag sätter mig ner.
Det märktes på nationella också, jag fick hjärnsläpp på allvar, trodde att det gick 10 cm på en meter...
Då har man problem på riktigt. För mitt eget bästa så ska jag inte plugga ikväll, stavar bara fel på allting och blandar ihop allting och, ja, ni fattar, gör allting fel.
Är allmänt seg idag, ska gå och läsa en stund, hoppas att jag inte håller boken uppochner eller läser baklänges bara, ärligt, det skulle kunna hända.. ;)



Ha det bra, förhoppningsvis så är jag lite mer normal och lite mindre trött nästa gång jag skriver.




Älsklingsvovven ♥



Kommentarer
Postat av: 3.14

Grattis till franskaprovet! :D

2011-05-10 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0