Gosigaste vovven

Haha, idag så var jag en aning tankspridd på syslöjden.
Jag letade jättemycket efter en tygbit som jag skulle sy fast, letade överallt flera gånger.
Till slut sa jag till läraren att jag inte hittade den. Då sa hon "men du har ju redan sytt dit den, du är nog lite trött idag"
Hahaha, jag är inte riktigt klok! ;)

Sen på franskan så fick jag veta att om jag skulle gå kvar där ett år till så skulle jag få vg i franska.
Så irriterande, jag vill såå gärna ha vg i något, särskilt franska vore ju jättekul!


Var med Ninjo i skogen sen i en timme ungefär. Promenaden kunde ha gått mycket bättre, han sackade efter typ 5 meter så jag var tvungen att vänta på honom hela tiden, det funkade inte särskilt bra...
Men vi hade det desto bättre när vi kom hem, satt och gosade i en timme.
Han är så gullig, så fort jag slutar att klappa honom så puttar han på mig med nosen, slickar mig på handen, och lägger sin ena tass på mig. Så charmigt så jag har inte hjärta att sluta klappa honom, hur länge jag är gjort det, och hur ont i armen jag är får av det. Ninjo är värt allt <3
Han är långt ifrån perfekt, men han är min hjälte, och ingen kan älska honom för just den han är mer än jag.



Nej, jag har inget mer att skriva, och som vanligt på fredagar, ingen lust heller.
Men ha det bäst! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0