Igår:

Först var det ju skola, men eftersom vi inte har nån no utan får jobba med våran teknikuppsats hemma så fick vi sluta väldigt tidigt.

Men jag och Iza satt kvar och pluggade till typ halv 4. Eller okej, vi borde ha pluggat men vi gjorde mest annat ;)

Sen var det dags för badminton, för första gången på väldigt många veckor.
Haha, våran tränare blev väldigt förvånad när vi kom, han sa "vad är det här? var har ni hållit hus hela mitt liv?"
Hahaha, men det är sant att vi inte gått på länge, vi har både haft mycket i skolan, och varit lata.

Träningen var jättebra, det var skönt att träna för det var så länge sen sist och vi kämpade verkligen så vi var faktiskt ganska duktiga igår måste jag säga.
Fast det kunde ju ha gått bättre att spela, jag missade jättemycket, har typ glömt bort hur man gör..


Men men, det var mer roligt och skönt än jobbigt iallafall :)



Kommentarer
Postat av: 3.14

Och jag satt kvar till 16.10 och pluggade, fast vi fick gå hem... :P

2011-05-10 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0