Kärlek är den renaste formen av liv ♥

Hej :) Igår hann jag aldrig skriva, så skriver om gårdagen nu.
Först matte nationella, gick så dåligt som det över huvud taget kan säger jag bara...
Efter det håltimma som vanligt, sen so, jag gjorde so provet.
Sist engelska, kul som alltid :)

Sen gick jag ut med Ninjo, han var väldigt väldigt pigg, vilket var så roligt eftersom han redan hade varit ute i 1 timma redan, och var ändå så pigg!
Glad var han också, så glad så att han om han kunde skulle sjungit :D

Men det var inte bara roligt, några ungar som vi tyvärr alltid träffar på kom och ville klappa Ninjo.
Jag tycker inte om att de gör det, för de är så elaka mot honom, sparkar och drar i svansen tex :(
Det är särskilt hemskt för att Ninjo är så snäll och gullig, och så beter de sig så dumt mot stackarn.
Visst borde jag väl bara ta Ninjo och gå därifrån tycker väl ni, men så lätt är det inte när ungarna springer efter och tar tag i kopplet...
Ingen, absolut ingen får göra illa min älskling på något sätt, jag ska skydda honom så länge han lever.
Som om han vore min egen ♥


Idag har varit en bra dag, jättekul brännboll på idrotten, och kubb på hälsan.
Och så fick jag se våran film som vi gjorde i tisdags, alltså den blev så himla bra verkligen!
Jättekul att spela in den var det, jag som nästan aldrig pratar annars :)



Jag måste plugga no och svenska nu,  ni får ha det toppen!


Lilla hund, du har lärt mig vad kärlek är, för mig ÄR du kärlek. Av den vackraste sorten!


Kommentarer
Postat av: moa

vilka hemska barn :o släng stenar på dom :D

2011-05-13 @ 07:43:29
Postat av: 3.14

Haha! Det är en tyckes fråga Moa!:P

Men jag tycker också att de var elaka!:o Tyvärr kan jag inte rekommendera att kasta stenar på små barn...

2011-05-19 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0