LOVE

Hej, egentligen så måste jag plugga idag också, för har so prov imorgon. Men nu har jag lust att blogga lite så jag tar en paus och gör det :)

Igår så fick vi (klassen) kolla på "ön" Ett grupparbete som vi gjorde i sjuan, och redovisningarna av ön filmades.
Så vi kollade alltså på filmer på oss från i sjuan, gud vad alla har förändrats verkligen! Det är ju bara tre år som har gått, men det har hänt väldigt mycket under de åren. Alla var väldigt söta då måste jag säga, så små!
Det var lite sorgligt att se på, inte bara pinsamt. Jag längtar faktiskt tillbaka till sjuan lite, det var himla roligt :)

Idag hade vi bara idrott, för eftersom de nya sjuorna skulle komma så fick vi inte vara kvar i skolan.
Så vi fick sluta redan innan 11 om vi ville, men jag och Iza satt kvar till efter 1 och gjorde färdigt engelskan, så nu är vi nästan helt klara och redo för redovisning (haha) 

Senare tänkte jag gå ut med Ninjo, men avvaktade för det ösregnade.
Till slut slutade det regna så jag hämtade honom.
Idag var han på så otroligt bra humör, och så pigg som han faktiskt inte varit på säkert 2 år!
Han sprang hela tiden, och väldigt snabbt också, var jättesprallig och glad.
Det smittade såklart av sig på mig, och jag blev alldeles överlycklig över att han var så pigg, det var så otroligt kul att se hur livsglädjen riktigt strålade om honom! :D

Vi gick runt i skogen, provade flera nya stigar bara för att kolla vart dom ledde, vi hade båda väldigt roligt och mysigt, det kan jag lova! För mig kunde knappt livet vara bättre, jag var med min fyrfota bästa vän, i den vackra naturen ♥


Jag tog ingen bild på Ninjo idag, det skulle ha förstört våran magiska stund tillsammans.
Men bara för skojs skull, (fast kanske tråkigt för er som sett dom många gånger)
så lägger jag upp några gamla bilder på mig och plutten, bara för att visa hur
stark kärleken till en liten hund kan vara.












Lite skumt på sista bilden att jag har ett öga öppet och ett stängt.. ;)


Men, de här bilderna skapar inte direkt någon rättvisa, för dom visar bara hälften
av hur mycket mer än bara en hund Ninjo är för mig.


Men kortfattat: VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA YORKSHIRETERRIER, JAG
ÄLSKAR DIG MEST, INGENTING KAN ÄNDRA PÅ DET! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0