Lördags:

Det var jättefint väder då, så jag bestämde mig självklart för att vara ute så mycket som möjligt.

På eftermiddagen gick jag ut med Ninjo, det var så kul och mysigt att tiden bara rann iväg, plötsligt hade vi varit ute 2 timmar! :)
Men det var jättekul, Ninjo blev ganska trött av värmen, men vi gosade desto mer istället för att springa runt.


När jag lämnat plutten så åkte jag och mamma till vilsta och spelade frisbeegolf.
Det var jätteroligt, men varmt och jobbigt.
När vi var klara så köpte vi glass, när vi kommit hem så hade vi varit ute 2 timmar.

Haha, så jag var ute 4 timmar i lördags, det var riktigt kul att bara umgås med mamma, gör inte det särskilt ofta i veckorna så vi får passa på helger om det är fint väder :)


Söta Ninjo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0