Lovely day ♥

Hej :) Jag håller på att plugga nu, har gjort det ett tag så bestämde mig för att ta en paus och blogga lite innan jag fortsätter. Det går ganska bra med min uppsats, eller det gick bra tills typ nyss när jag helt plötsligt inte hade något att skriva längre, och texten är alldeles för kort..
Vi får se hur det går med det där :P

Har haft en väldigt härlig dag, mycket är tack vare vädret som är ganska skönt :D

Var ute med Ninjo i ca 2 timmar. Det var jättekul, vi var runt på flera ställen, gick runt på strömsholmen ett tag, det var thailändsk vattenfestival där så vi gick runt och kollade på massor där. Att gå omkring runt ån tyckte plutten mycket om, han fick nosa så mycket han ville och springa så mycket han ville.
Sprang gjorde han verkligen jättemycket, han var så pigg och skuttig så jag blev alldeles jättelycklig! <3

Vi var också i rothoffsparken och i 2 andra parker. Märks det att jag gillar parker? ;)
Men sen blev han helt slut så då gick vi hem, och nu sitter jag alltså här och ska snart fortsätta plugga :)



Jag kan inte vara annat än lycklig när Ninjo är hos mig ♥



Ha en fortsatt bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0