Rainy, sunny day

Vädret idag har varit väldigt speciellt, och väldigt konstigt.
Ena minuten regn, andra sol, och så har det hållit på.

När jag och Ninjo var mitt i skogen så började det ösregna, vi blev som dränkta katter på nån minut!
Så vi fick rusa tillbaka hem, när Anki såg oss så sa jag "jag ska nog hem och byta till torra kläder" Då sa anki "ja det vore nog bra, är du blöt om fötterna också?" Jag svarade "ja, tygskor är inte vattentäta" ;)

När jag gosat en stund med Ninjo och sagt hejdå till anci så gick jag ut i regnet igen och ringde mamma.
När hon svarade så sa jag: "jag vill bara göra dig medveten om att jag är ganska så jätteblöt"
Haha, jag är knäpp :P

Men jag har faktiskt inget emot regn, om det inte varit så att jag börjat frysa, så hade jag stått kvar i regnet ett tag till, trots att jag var dyblöt från topp till tå.
Ärligt talat så tycker jag faktiskt att regn är ganska härligt, och det luktar så gott när det regnar.


Jag är ju lite konstig, jag är inte särskilt förtjust i att bada, inte i varken sjöar eller bassänger.
Men när det regnar, då vill jag bara vara ute och stå där och njuta!




Ha det bra, drunkna inte i regnet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0