Så lättad...

Hej, åh det känns bara så skönt nu, äntligen kan jag sluta stressa och oroa mig hela tiden!
För jag fick tillbaka kemiprovet och klarade det (:D) jag har äntligen gjort matte nationella muntliga, så nu har jag allt sånt ur världen. Plus att jag alldeles nyss blev klar med min uppsats, puh! :)

Så nu känns det lugnt, det enda jag behöver plugga (just nu) är svenska, och det är hur roligt som helst.
Nu är min positiva sida tillbaka, tack gode gud för det, jag började faktiskt skrämma mig själv!


Dagen har varit kul, särskilt badminton med söta tjejerna Blondie (Becca) och Lis-gris (Iza) :D ♥


Glömde att säga igår vad som varit veckans bästa, men det var tisdagen när vi spelade in filmen.


Har ingen bild tagen idag, så dagens bild får bli en gammal men söt.


Underbara vänner ♥

Kommentarer
Postat av: 3.14

Hihi! Iza fick smeknamn två gånger!

2011-05-19 @ 20:10:24
Postat av: 3.14

Det är verkligen så skönt att uppsatsen är färdig! :D

2011-05-19 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0