Så lättad!!

Precis när man börjar oroa sig på allvar, då behöver man inte längre vara orolig, iallafall inte i mitt fall :D
För gissa vem som har kommit tillbaka? :D Jo våran egen älskade lilla Zambo såklart!!
Han kom tillbaka imorse, inte alls skadad, bara lite magrare och trött, kunde ju ha varit mycket värre.

Åh, jag är så lättad och lycklig så det kan jag inte beskriva, jag visste ju att han levde, kände det på mig!


Idag har vi haft spexfoto i skolan, superkul att klä ut sig och vara en helt annan personlighet för en dag, min karaktär ser väldigt rolig ut nämligen, det var skoj ;)



Vad hade jag tagit mig till om du inte kom tillbaka fina katt? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0