Söndagen:

I söndags gjorde jag bara tre saker på hela dagen: Pratade i telefon, skrev, och diskade.

För först så pratade jag med Lova, sen med min kusin, sen med min faster, sen med Melanie och sen med Towe.
Inte dåligt va? ;D

Diskade gjorde jag för att det var min mors dags present till mamma, att hon slapp diska på hela dagen.

Och så skrev jag färdigt "Boken om mig"  Det var väldigt roligt att skriva den och jag är väldigt nöjd med den.
Faktiskt så nöjd att det inte spelar någon större roll om jag inte får mer än g.


Det var min söndag det ;)


Framsidan, fast den är i svartvit. :) Tack Becca för hjälpen! <3

Åh, jag längtar så mycket tills jag får tillbaka den!
Jag vill typ att alla ska läsa den, för där får dom veta precis hur och vem jag är.


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej! Du pjatade ju med Jojma också, han är dym.

2011-05-31 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0