Söndags:

Det jag gjorde mest då var att cykla, ca 2 mil sammanlagt!

Först cyklade jag och mamma till ekeby våtmark och kollade på fåglarna.
Svanar kan vara ganska ilskna och jag kom nog för nära, för när jag var ca 1 meter ifrån en svan så fräste den åt mig.
Det var läskigt för jag trodde att den skulle bita mig.. ;)

Sen cyklade vi till torshälla och hälsade på en av mina morbröder en stund, efter det åkte vi till slagsta och köpte glass och sen cyklade vi hem.
Vi var borta hela eftermiddagen, kom hem nån gång på kvällen.

Det var himla kul att cykla sådär mycket, jag gillar verkligen att cykla men gör det väldigt sällan.

Resten av dagen gjorde jag så gott som ingenting, var så trött efter allt cyklande och av värmen.


Men det var en toppendag, jag ska nog börja cykla oftare :D


Svanar är så vackra tycker jag! <3
Bilden kanske blev lite långt bort, men som sagt så ville den inte att jag
skulle komma närmare :P

Kommentarer
Postat av: 3.14

Hihi! Jag och Iza virkade då ;)

2011-05-10 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0