Trött med stort T

Hej :) Då var helgen slut igen då, vilket enligt mig är både tråkigt och jättekul på samma gång.
Helgerna tar ju slut alldeles för fort, känns som att de bara är några timmar, och att man inte hinner med någonting trots att man har massor med tid för allt...
Men jag tycker ju om skolan och vill ju träffa kompisarna, så jag ser mycket positivt i skoldagarna också :D

Bara för att jag skrev så många inlägg igår, så har jag självklart inget särskilt att skriva nu :P
Dagen har varit rolig, med bästa Becca och Iza som sällskap kan man knappt ha annat! ♥

Det var sista badmintonträningen för terminen idag, vi körde ganska hårt så jag är ganska så slut nu, riktigt trött.
Därför tänker jag inte skriva mer idag, utan vänta tills jag har mer att skriva för då blir det så mycket roligare.


Ha det bäst alla!


Väldigt gammal bild, men jag vill visa hur han ser ut som lurvigast! ;)
Jag tycker att han är så sjukt gullig, som en riktig nalle verkligen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0