Vad jag omedvetet alltid letat efter ♥

Godmorgon :)
Var nyss ute på balkongen, att bara stå där i friska luften är för mig ett väldigt bra och skönt sätt att vakna till på.
Det blåste väldigt mycket, och jag fick gåshud över hela kroppen. Men inte gick jag in för det, nej, samtidigt så tyckte jag att det var så otroligt skönt att känna vinden blåsa i ansiktet, så skönt att jag inte tänkte på att jag frös!
Så jag tror nästan att jag skulle kunna frysa ihjäl någon gång om det blåste riktigt kallt, för jag älskar vind, känner sådan frihet när det blåser, varför vet jag inte men det är så <3

Igår gjorde jag inte så mycket, men glad var jag minst sagt iallafall!
När jag gick från stan på eftermiddagen så tänkte jag för mig själv: gud vad positiv jag är!
Efter det så skrattade jag åt mig själv just därför, jag tyckte bara att allt var så bra och jag log mot varje människa som jag mötte, roligt att dom log tillbaka också ;D

Det fanns bara en sak som var tråkigt igår, att Ninjo inte var hemma, jag som hade så jättelust att ta en promenad i det fina (och blåsiga) vädret, men ville inte gå helt ensam.
Jaja, jag hoppas att han mår bra och att han är hemma idag, för jag saknar min andra hälft. :)



Ninjo är vad jag alltid letat efter, utan att veta om det.
Tänk om jag aldrig hade träffat Ninjo, jag kan inte ens tänka mig hur mitt
liv skulle ha sett ut då, för jag kan inte tänka mig ett liv utan Ninjo.
Han är en sådan stor och självklar del i mitt liv, att leva utan honom
skulle inte vara att leva. Ninjo är ett mirakel, för underbar för att vara verklig,
han måste vara en ängel, som har sänts hit för att göra allting bättre i världen. ♥



Det finns en mening med allt, meningen med Ninjo och mig är nog att vi
ska hålla ihop tills döden skiljer oss åt. Jag vet att vi kommer att skiljas en
dag, så jag njuter av varje minut vi får tillsammans, de minuterna, precis som Ninjo
själv, betyder allting för mig.



Ha en härlig dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0