Valborg

Igår, när jag och Lova åkt hem från Lisa så gick vi till Ninjo.
Det var underbart att äntligen träffa honom igen, och han är trimmad nu!!! :)
Jag och Lova bara skrek när han tittade på oss för han är så söt! ;D

Vi gick med honom en stund, men han frös i blåsten och eftersom jag är sjuk så vill jag inte vara ute för mycket om det är kallt.

När Lova åkt hem så vilade jag en stund, sen var det dags att ha roligt igen, i hällby med Becca, Iza, Lina, Josse, Towe och flera andra som inte jag känner.
Först var det iskallt, jag hade ingen känsel nästan överallt och bara satt och darrade.
Men samtidigt så hade vi så kul att jag glömde att jag var sjuk, fick jättemycket energi när vi sprang omkring :D

Senare gick vi till elden och där var det såå skönt, lite för skönt men ändå.
Vi bara satt där och hade det skönt, och tittade på vackra fyrverkerier, sen, vid typ 11 åkte vi hem och jag somnade, efter en trevlig dag med trevliga vänner.




Är han inte för söt?!!!
Älskar huvudet! :D åh han är gulligast min älskling! ♥
Vad tycker ni om hans nuvarande frisyr? vad är finast på honom? :)


Helt otroligt hur mycket man kan älska en liten busig hund ♥

Kommentarer
Postat av: Lova

vad bra att du hade kul gumman min. Hoppas bara du inte blev mer sjuk av kylan.

Min egen valborg var lika kass som vanligt. Vid elden dit jag och Mickis cyklade var det ca 20 personer - pensionärer och barnfamiljer, endast. Några idioter hade tänt på elden dagen innan så den brann jättedåligt och var typ max en halvmetetr hög - ett skämt!

Sen cyklade vi hem till Jossan och flummade där i typ 20 minuter innan jag åkte hem och somnade vid typ 11 :P



Bajs vad jag hatar valborg!



Kram

2011-05-02 @ 10:11:07
Postat av: 3.14

Vi hade riktigt kul! ;)

Du skulle ha varit lika smart som jag och tagit med dig en varmare jacka :P

2011-05-10 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0