Wow

Jag fattar inte hur snabbt den här veckan gått! Nog för att alla veckor går snabbt, men så här snabbt har jag knappt varit med om förut. Jag tyckte att det var torsdag alldeles nyss, men nej, det var en vecka sen ;O
Men jag vill inte att veckan ska ta slut! :( Får typ ångest..

Åh, jag undrar hur glad man egentligen får bli! Finns det någon gräns?!
Helt otroligt vad mycket saker den här veckan som gjort mig superglad, t o m mer än vanligt och det vill inte säga lite, jag är så lyckligt lottad verkligen, har ingenting att klaga på, allt är så, ja, jag hittar inte ens rätt ord!
En sak bara måste jag berätta, fick VG på engelska nationella proven också!!!!! :D
Är så otroligt glad, har varit sprallig och jätteglad hela veckan nu, det är en anledning till att jag inte vill att veckan ska ta slut, jag vil bara att allt ska stanna som det är <3

Efter skolan, när jag varit hemma en stund, så kom jag plötsligt på att jag inte visste vart min cykel stod.
Då kom jag på att jag glömt den i skolan, smart som jag är :P
Så jag hämtade Ninjo och vi gick dit, sen fick han åka korg hem, det tycker han om :)





Ha det bra!
Kramar yorkielover ♥







Kommentarer
Postat av: moa

grattis sanna :D det är ju grymt! Du kan bara du vill asså :D <3

2011-05-20 @ 08:50:15
Postat av: Bianca Bernhardsson :D

Jag kmr få ig säkert i engelska xD

2011-05-20 @ 20:12:02
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Blir så otroligt glad när det går så bra för dig!Fast det var ju ingen överraskning direkt. Nanna är ju bäst! Vi hörs och "ses" i morgon. ISÄ.

2011-05-21 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0