Beskrivning av mig själv

Jag är en tjej som älskar nästan allt och alla.

En extremt osäker och känslig tjej som vill att alla ska må bra och vara lyckliga men som inte vet hur hon ska göra för att våga visa det, hur hon ska säga och göra det rätta vid rätt tillfälle.

En tjej som fascineras obeskrivligt av skönhet, både inre och yttre.

En tjej som ibland är för upptagen med att tycka synd om sig själv att hon glömmer bort den hemska verkligheten och orättvisan som så många människor upplever.

En mycket lättroad tjej som blir glad för mindre.

En tjej med mycket humörsvängningar (mellan glädje och sorg)

En tjej som nästan varje skoldag känner sig som en fjäril i bur.

En tjej som blir jättelycklig av att se kärlekspar (både på film och i verkligheten) trots att jag aldrig varit kär själv.

En tjej som ofta gråter av glädje, mer sällan av sorg.

En tjej som inte vågar säga vad hon tycker och tänker och som alltid blir jätteledsen för det och får ännu sämre självförtroende för nästan varje dag.

En naturligt lycklig människa som har ett stort behov att att känna frihet.

En människa som får ångest varje dag hon umgås med personer hon älskar och som skäms över sig själv.

En tjej som försöker hitta vem hon är.

En tjej som behöver någon som kan tala om för henne att hon är en bra människa. 

En tänkande känslomänniska som har väldigt mycket kärlek att sprida, ge och dela.


Det är nog så man bäst beskriver mig, i alla fall enligt mig själv.







Kommentarer
Postat av: moa

bra beskrivning sanna, önskar bara att du kunde ge dig själv lika mycket uppskattning och kärlek som du sprider till din omgivning. För det är du värd! Kram

2011-12-01 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0