Dagar fulla av allt ♥

Hej vänner, jag hoppas att allt är bra med er! Själv är jag så lycklig så det ska vi inte tala om hihi.
Jag har inte skrivit sen i måndags, av denn fåniga orsaken att jag haft för stor blogglust. När jag får jättelust att blogga så måste jag ta en paus, annars blir jag sittande hur länge som helst utan att jag får något vettigt eller intressant nerskrivet.

Men nu har jag bara pyttelite lust att skriva, så nu ska jag skriva en del ;)
I tisdags så var det först idrott. Där ska vi nu flera veckor framåt, i grupper, hitta på en dans till en låt och sen visa upp för alla andra. Rätt kul, men gud så pinsamt och pirrigt det kommer bli!

Efter det så var det matte resten av dagen, 2 långa mattelektioner som nästan aldrig verkade ta slut.
Men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt börjat tycka att det är lite småkul med matte nu, jag börjar bli betydligt mer intresserad av att lyckas i ämnet, särskilt nu när jag märker att jag förstår så gott som allting hela tiden.


Efter skolan så hämtade jag Ninjo och gick ner mot skolan och visade gulleplutten för Marina. Hon tyckte att han var söt och han tyckte om henne.
Lite senare så fick jag syn på Iza, så jag sprang ikapp henne och så pratade vi en stund.
En stund efter det så fick jag syn på Towe på andra sidan gatan, så jag rusade efter henne.
Hon skulle hem till Arvid, så jag och Ninjo följde med dit en kortis innan vi gick hemåt. Väl hemma hos honom så hade jag och vovven en lång mysstund som vanligt.

Ja, det var tisdagen. Rolig och mysig och förvirrande och allt sånt.
Igår var jag hos mina kära kattkompisar, det var lika underbart mysigt som alltid!
En av mina absoluta favoriter lever tråkigt nog inte längre. Fina Nisse blev avlivad i tisdags. Han hade blåsljud på hjärtat och andra krämpor. Så otroligt tragiskt. Jag kommer inte glömma den fantastiska katten.

Men de andra mådde bra, jag gosade mest med Kevin, Nallebjörnen och Lejonkungen, de är finaste och underbarast.
Nallebjörnen heter Puh, lejonkungen heter Aslan. Kevin heter bara Kevin haha.
Jag älskar katterna där, mer kärleksfulla varelser får man leta efter.


Idag hade vi två engelskalektioner. Vi hade prov, men bara 4 av oss hade tränat (jag är inte en av dem) så imorgon blir det en ny chans. På en timmes långa lunchrasten... Våran lärare talade om för oss att vi inte hinner äta lunch imorgon. Hm, snällt...
Jaja, det ordnar sig alltid.

Efter lunch hade vi svenska, sen mentortid och efter det så slutade vi och jag tog en skön promenad med Ninjo, som idag var väldigt energisk och skuttig. Till min stora glädje såklart :D

Just det, vi gosade med skolans söta kaniner också. De flesta tycker om dem, jag och några till går dit flera gånger om dagen ibland för det är så gosigt.



Nej, nu har jag skrivit mig alldeles trött. Ha det så bra, kramar ♥



För ungefär ett år sedan såg han ut såhär. Lurvigare än en nallebjörn!
Världens gulligaste! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0