En helg utan Ninjo

Idag när jag var med Ninjo så passade jag på att umgås extra mycket med honom, eftersom att vi inte kommer träffas förrän nästa vecka. Och det är en lång tid när man älskar någon så mycket som jag älskar vovven!

Så först gick vi runt lite grann. Jag var extra tålmodig och snäll, lät honom nosa hur mycket som helst, drog inte onödigt mycket i kopplet och, ja helt enkelt var jag extra snäll.
Vi gick hem till mig. Där satt vi i min hall en lång, minnesvärd stund och bara gosade. Han satt i mitt knä, och vi såg varandra djupt i ögonen. Jag pratade även med honom jättemycket, sa hur mycket jag älskar honom och hur söt han är och så. Jag fick massa tacksamma blickar och massa pussar tillbaka.
Min glädje var total, vi hade det underbart tillsammans jag och min fyrfota vän. Jag kommer sakna dig Ninjo, men snart är jag tillbaka hos dig igen ♥







Jag tycker om sista bilden, för vi tittar på varandra. Kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0