En underbar helg framför mig! ♥

Hej hej, jag hoppas att ni mår lika bra som jag :)
Igår var jag hos katterna från morgon till sen eftermiddag som vanligt, det var mycket trevligt och mysigt.
För ovanlighetens skull så var inte mina favoritkatter det minsta gosiga och sociala igår.
Så istället var jag större delen av tiden nere i Lillstugan, och myste med kattungarna Uffe och Ubbe som jag knappt kan släppa med blicken en sekund. Dessa kattungar är för söta och charmiga för att jag ska lyckas beskriva dem, verkligen helt otroligt underbara små sötnosar!

Jag fick även rivsår över hela högerhanden, när en viss bjässe till katt som heter Tore, helt plötsligt inte ville bli klappad längre. Men han var extremt gosig annars, han stångade mig jättemycket i ansiktet med huvudet när han ville bli klappad haha.

Idag var en rolig skoldag. På engelskan så blev vi indelade i 2 grupper, och sedan skulle vi spela upp varsin pjäs i grupperna. Pjäsens tema var julen, att jultomten inte har råd att ge alla julklappar.
Vi hade väldigt roligt när vi satte manus på våran pjäs och när vi visade upp den. Den var verkligen helt sjuk! ;)


Annars har inget särskilt hänt. Jo just det! Vi har fått skoltröjor! T:shirtar i Reals färg ljusgrön, och självklart står skolans namn på den. Rektorn sa till oss att vi ska bära den med stolthet, det kommer jag göra för jag älskar min skola och tröjan är okej, hehe.

Imorgon är vi hund och djurelever lediga, för hästeleverna ska till globen och titta på nån hästshow.
Så imorgon eftermiddag åker jag till Nyköping, för att spendera hela helgen med min älskade vän Lova.
Vi ska gå på bio på lördag och se Breaking Dawn Part 1, jag längtar ihjäl mig efter fortsättningen på fantastiska Eclipse!!


Vi hörs igen på söndag, ha det superbra och ta hand om er :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0