Fin lördagsmorgon ♥

Hej hej.
Idag känner jag mig pigg och utvilad, för första gången på ungefär en vecka.

Men det är lite konstigt, för jag har sovit exakt lika många timmar i natt som jag gjort hela veckan, men jag är mycket piggare nu än dagarna då jag måste upp till skolan ;)

Fast idag är det soligt och blå himmel, och jag blir oftast väldigt pigg av fint väder.
Riktigt fint väder, jag blev helt lycklig när jag drog upp rullgardinen i morse och såg en lysande sol!

I eftermiddag ska jag verkligen ta ut Ninjo på en promenad i skogen, det kommer att bli jättehärligt.


Jag passar älskade lilla Zambo också, så måste gå ner en stund och kolla om han vill komma in och ha frukost.



I'll be right back :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0