Frihet!

Hej vännerna mina! Nu är det helg, jag är så lycklig!
Den här helgen tycker jag faktiskt inte har gått lika fort som veckorna brukar, men jag tror bara att det är för att jag inte riktigt varit helt mig själv jämt.

Men nästa vecka ska jag ta nya tag, och den veckan ska bli fantastisk, det har jag bestämt!
Och de senaste månaderna har jag märkt att om jag bestämmer mig för något som jag verkligen vill, så blir det så.


Men nu känner jag mig fri som en fjäril som inte sitter i bur, det känns underbart.


Idag i skolan har vi typ inte gjort nånting alls. Lyssnat på en föreläsning har vi, och startat igång med vårat nya projekt. När det var över en timme kvar tills vi skulle sluta för dagen, så var hela klassen färdig med allt vi skulle göra. Så en lång stund bara satt vi och gjorde ingenting.
Men tills slut så kom rektorn och då gjorde vi en deal med henne, om vi städade hela skolan (den är väldigt liten så det går snabbt)  så fick vi sluta tidigare. Så det gjorde vi :)


Men trots att vi mest bara suttit och stirrat så har vi haft så himla kul. Söta Mira är så rolig så det kan jag inte beskriva, jag skrattar väldigt mycket i hennes närhet, hon gör mig jätteglad. Varje dag säger hon massor med hysteriskt roliga saker, så många att jag inte kommer ihåg dem.

Men jag kommer iallafall ihåg det roligaste hon sa idag.
När läraren sa att vi har lunch om 10 minuter, fast det egentligen var 5 minuter:
"Var ser du tian någonstans?"
Gud vad jag skrattade åt det ;D


De andra 2 i våran grupp är också otroligt roliga och söta, särskilt när de försöker låtsas vara smarta och så blir det jättefel haha.
Idag har vi allihopa i klassen varit jättetrötta, flera typ låg och sov under lektionen, och alla såg nyvakna ut.
Då sa någon "Är det bara jag, eller ser alla trötta ut idag?" Haha!

Jag saknar klasskompisarna redan, inte förrän nästa torsdag kommer vi vara helklass igen. Sorgligt, sorgligt.

Min klass är så... Jag hittar inte rätt ord för den, om jag någon dag gör det så tänker jag skriva ner det.




Jag hoppas att ni får en lugn och skön helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0