Helgen i Nyköping

I fredags vid 4-tiden kom jag fram till Nyköping där Lova stod och väntade. Eller, faktiskt så irrade vi båda först omkring på exakt samma ställe och letade efter varandra...

Sedan, när vi hittat varandra och kramats klart, så åkte vi hem till henne.
Då hade vi julklappsbyte, jag fick en superskön och fin blårödrutig flanellskjorta av henne, och av mig så fick hon ett halsband med en fågel i bur, en stor tekopp med färgglada blommor på, och en söt magnet med texten "you make me smile"  Vi blev båda väldigt glada för gåvorna vi gett varandra! Fast självklart så tycker jag att den finaste gåvan hon ger mig är sig själv, sin underbara vänskap och glädjen hon alltid skänker mig.

Jag minns faktiskt inte riktigt vad vi gjorde resten av den dagen, men på kvällen såg vi iallafall på tv, och sen pratade vi tills vi somnade som vanligt.

Morgonen därpå så vaknade vi väldigt sent för att vara oss, lite innan 9. Det var riktigt skönt, vi behövde den sömnen båda två.
När vi ätit frukost så gav vi oss ut för att springa upp och ner i massor med trappor och dela ut reklam.
Vid halv 12 var vi klara, och senare var det dags för lunch.

Ja, vad kan vi ha gjort sen? Hmm, bra minne, verkligen...
Men jag tror att vi mest fotade och spelade kort.


På kvällen klockan 6 så tittade vi hur som helst på den näst sista Twilight-filmen någonsin, och den bästa filmen jag sett hittills; Breaking Dawn Part 1!!!
Jag var så förväntansfull innan, kunde inte sitta still och kunde inte vara tyst. Jag bara längtade som en galning!
Sedan började äntligen den spännande, romantiska, hemska, sorgliga, underbara filmen.
Tiden gick så snabbt, helt plötsligt var den slut. När eftertexterna rullade och alla andra människor gått ut ur biosalongen, så satt jag och Lova kvar. Helt mållösa var vi. Jag älskade den filmen mer än jag trodde att jag skulle göra, den var helt otroligt bra och alla mina favorit moment och repliker från boken kom med, till min stora glädje :D
På söndagen så var det ju första advent, så då hade vi det mysigt med tända ljus och kollade på Harry Potter 7 Part 2, även den en helt fantastisk film som jag älskar, och som verkligen fascinerar mig mer än något annat!

På fredagen eller lördagen- jag kommer inte ihåg när- så tog jag och Lova en skön kvällspromenad. Det är någonting som jag verkligen älskar att göra, och särskilt tillsammans med henne.
Den promenaden var en sådan som man alltid minns. Jag kände att jag verkligen öppnade mig för Lova, jag pratade ut om en del. Jag pratade också om min nyfunna passion för att skriva dikter.
Tack kära vän för att du sa att jag inspirerar dig, det gör mig lyckligare än du kan ana.
Jag tror helt ärligt att det är den allra finaste komplimangen jag har fått. Så tack, tack för allt.




Ja, det var kortfattat om helgen, jag hade jätteroligt och min Lova är one in a million! ♥



You are beautiful.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0