Hjälpsam ibland

Idag känner jag för att vara hjälpsam. Hjälpa till hemma alltså. Det är sällan jag gör det, jag tycker att det är dags att börja ge tillbaka vad jag får.
Så för en stund sedan så hjälpte jag mamma att tvätta fönster, (på insidan, jag skulle aldrig våga stå på utsidan, så långt ifrån marken!) det var roligare än jag trodde. Tur att jag alltid har varit väldigt lättroad, och fortfarande är det hihi ;)

Och nyss så hjälpte jag henne i tvättstugan. Jag hoppas att jag får mer uppgifter, för att för ovanlighetens skull så har jag inte lust att bara ligga i soffan och kolla på film hela dagen, utan jag vill göra massa saker.


Om det inte börjar regna mer så ska jag ut med Ninjo senare, jag saknar min fyrfota vän!



Ha en jättebra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0