Man kan inte ha roligt jämt

Hej, visst är det härligt att det är fredag!
Jag har däremot haft en mindre härlig skoldag. Den värsta på mycket länge faktiskt.
Inte ens på REAL är det roligt varenda dag, nej, t.o.m på min mysiga lilla skola med min stora underbara klass kan livet vara lite smått hemskt ibland. Eller inte ens ibland, idag var första dagen, iallafall så långt som jag kan minnas.

För det första så har vi haft så himla mycket att göra, massor med saker som skulle lämnas in, göras klart osv.
Allting skulle vara färdigt idag, jag förstår ärligt talat inte alltid hur våra lärare tänker!
Och inte är jag klar än, nej, samtidigt som jag bloggar så gör jag ca 4 andra saker... :P
Lite halvstressad. Men! Det är ju fredag, så nu har man en hel underbar helg framför sig igen och det känns toppen!

För det andra så har jag verkligen varit nervös hela dagen, oavbrutet. Jag har darrat i hela kroppen varenda minut sen i morse, och jag har haft ångest så det sjunger om det.
Aldrig i hela mitt liv har jag varit så nervös, och inte en så lång tid...


Nej, vet ni vad? Jag känner inte för att berätta om min hemska skoldag just nu. För nu blev jag jätteglad igen, det har jag inte varit sen igår. Och så kan jag äntligen, för första gången idag, riktigt slappna av helt. För nu är jag hemma, här vågar jag vara mig själv och här kan jag andas och bara tänka på bra saker. Och här finns ingen som inte förstår mig. Här kan jag leva lycklig och lugn, och bara vara jag. ♥



Ha en jättehärlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0