Ordningen är återställd ♥

Hej! Jag hoppas att ni haft en jättehärlig helg.
Själv har jag haft det fantastiskt roligt :D

Men efter allt roligt och för att det är måndag igen, så är jag tröttare än jättetrött just nu.
Inte spelar det mig någon större roll, jag är väldigt lycklig.

Jag hade superkul med Lova hela helgen, vi gjorde massa skoj, och det var underbart att bara få umgås med henne efter en lång tid. Jag älskar dig min vackra vän, för alltid.


Men jag orkar inte blogga mer idag, måste plugga göra lite skolarbete också.


Idag träffade jag Ninjo igen, efter 4 dagar utan honom. Vi var jättelyckliga båda två och hade det mycket mysigt tillsammans, både ute på promenaden och även hemma hos mig. Jag tog med honom hit en stund och så satt vi i mitt rum och gosade.

Nu är ordningen återställd igen, allting är som vanligt och allting känns toppen!



Ni får ha det så bra ♥



Du är världsbäst Lova. Jag saknar dig. Du är min och jag är din!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0