Soligt humör ♥

Hej mina vänner, jag hoppas att allt är bra med er :)
Själv så har jag ett humör lika strålande som solen!
Inte för att solen strålat någonting alls på flera dagar... Men jag är lycklig ändå.

Igår så tycker jag att dagen gick ovanligt snabbt, jag har ingen aning om varför, men det bara kändes så.

På förmiddagen och nästan halva eftermiddagen igår så var jag på stan och Tuna Park. Köpte tex en plånbok och en armbandsklocka. För en gångs skull bara nödvändiga och användbara saker.

När jag var klar på Tuna så cyklade jag och hämtade Ninjo.
Vi bara vandrade runt lite här och där. Jag brukar annars alltid planera våra promenader, vart vi ska gå och så. Men igår kunde jag inte bestämma mig så vi gick bara omkring i skogen, helt förvirrade haha!
Trevligt var det ändå. Jag älskar ju Ninjo så varenda promenad med honom är underbar, mer eller mindre.

Annars så var det jag gjorde allra mest läsa, precis som idag. Jag läser "Frost", första boken i en ny serie som jag har hittat.
Jag hade läst att det var ett givet val för den som gillar "Twilight- sagan" så självklart var jag tvungen att köpa boken. Och jag blev inte besviken, jag älskar boken redan jättemycket (har inte ens läst halva) och har väldigt svårt att slita mig ifrån den! :)



Kramar ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0