Superbra dag!

Hej, jag hoppas att allt är bra med er.
Själv har jag haft den bästa skoldagen på mycket länge!

Dagen har varit så bra av en enda, enkel anledning: Jag var 100 % mig själv i skolan för alla första gången. Precis hela dagen har jag varit inget annat än mitt riktiga jag. Det har känts så skönt, så befriande. Men samtidigt, så ovanligt, nästan läskigt ovanligt.

För det första så har jag pratat med klasskompisarna betydligt mer än jag någonsin gjort förut. Annars så brukar jag mest bara hålla med och skratta och lite så, men idag pratade jag en hel del, och bara för att jag hade lust och inte för att jag kände mig tvingad.

För det andra så har var jag en aning flummig. Det skulle man kunna tro är väldigt olikt mig, men tro mig, sanningen är att det är väldigt likt mig, det är sådan jag tycker om att vara, och önskar att jag vågade vara alltid.

Ex på saker jag gjort, sagt idag:
När vi var på Your Choice för att äta lunch, och Jenny plockade bort blad (såna som man kan äta) från sin mat så sa jag vad jag tänkte rakt ut. "Det där kan du ge till kaninerna... tänkte jag inte säga, men jag gjorde det ändå..."
Haha, så trög :P

Och sen, när en av oss fått våran mat, och vi andra 2 fortfarande väntade på våran så sa Johanna "Jag vill ha min mat"  Då svarade jag: "Det vill jag också. *typ 1 sekund senare*: eller, jag vill inte ha din mat"
När jag sa det sista så höll skrattade kompisarna och Jenny sa: "Sanna är lite rolig ibland" Då sa Johanna: "Sanna är mycket rolig ibland" 

Och hela tiden, varje gång jag såg en hund så sa jag drömmande: "ååååååh vad söt!"

När vi var tillbaka på skolan så gick vi förbi rummet där vi har kaninerna, på väg till klassrummet. Då sa Jenny plötsligt "Kolla vad gulligt hon ligger!" (alltså en av kaninerna) Då fick jag så bråttom att se det att jag tvärvände, halkade till och var nära att ramla omkull. Jag lovar er att det var roligare i verkligheten än det verkar när jag skriver det här.

Då skrattade de åt mig igen och sa: "du är lite flummig idag, det brukar du inte vara"
Jag svarade sanningen, att jag brukar vara det jämt, förutom i skolan. Då sa de att de tyckte att det är kul att jag kan släppa loss när jag är med dem, och jag sa att jag också tyckte det.
Men de vet inte hur mycket jag tycker det, hur glad och tacksam jag är.

Jag kan vara så avslappnad när jag är med söta Jenny och Johanna. Jag blir så lycklig av det, och av att vara med dem! ♥



Hehe, bild från när jag senast var hos Lova. Lite flummig och obeskrivligt glad. Precis som idag!



Ha det så bra allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0