Lycklig, tankspridd och trött

Hej!) Exakt i denna stund glömde jag totalt bort vad jag skulle skriva... ;)
Så kan det gå när man är jättelycklig och övertrött på samma gång, haha.

Men men, jag får väl komma på nåt.

Idag i Parken Zoo fick vi vara med och dissekera en död groda, för att se vad den dött av.
Jag trodde att det skulle vara äckligt, men det var jätteintressant.


Och så har jag flummat runt med mina söta kompisar i skolan. Mina nya vänner är både så knäppa och underbara att jag blir alldeles lycklig varje gång jag träffar dem!
Jag är alltid så tankspridd, hör alltid fel när någon säger något, om jag ens hör något alls. Och så är jag alltid så förvirrad, hänger aldrig med på någonting och är aldrig fokuserad på någonting och tänker aldrig så är lite trögfattad då och då. Kompisarna bara skrattar åt mig, inte mycket annat man kan göra. Men det är kul att vara med dem för vi kan både skratta med och åt varandra ;D


Efter skolan gick jag ut med Ninjo, älsklingen var lika pigg och busig som alltid nu för tiden, jag älskar det.
Jag tränade också lite med honom, jag skalade en mandarin, sa åt honom att sitta fint, och när han gjorde det så släppte jag en klyfta som han fångade i munnen, såå duktig! Sen höll vi på så tills han alla var uppätna. Jag gömde också en klyfta under mattan i hallen, men han var klyftigare än jag trodde (haha)
Det är jättebra med såna där små, roliga övningar, även för en gammal vovve som plutten.



Ha det så bra vännerna mina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0