Tisdagen och onsdagen

Nu hoppade jag över måndagen, men jag har ju redan berättat att vi fick vara med och dissekera en groda, och det var det enda intressanta att berätta om den speciella dagen.

Jag lämnade även in en uppgift i måndags, som jag faktiskt blev väldigt nöjd med. Vi får se hur det går.


I tisdags hade vi som vanligt två mattelektioner. Det var en väldigt jobbig dag...
I vanliga fall brukar jag nu för tiden tycka att matte kan vara rätt kul, och jag brukar förstå allting hela tiden.
Men i tisdags så hängde jag inte med alls, kunde inte koncentera mig ett enda dugg, hade fel på allting och förstod ingenting av någonting. Jag vet inte varför det var så just den dagen, men ingenting gick bra.
Jag skämdes så himla mycket över mig själv då, kände mig helt oduglig.
Så jag var besviken på mig själv resten av dagen, vilket resulterade i att jag typ bara satt och gjorde ingenting enda tills det var dags att sova.


Men jag är sådan, jag har väldigt lätt för att tappa tron på mig själv, det krävs inte mycket för att mitt självförtroende ska sjunka till botten, och det tar lång tid innan jag får det tillbaka igen.


Igår var jag hos katterna, det var minst lika mysigt och roligt som vanligt.
Det har flyttat två små kattungar in i lilla stugan Lillstugan (haha) och ni kan ju tänka er att jag satt där en stor del av dagen. De små ungarna är ganska rädda, och ovana med människor så jag kunde inte kela med dem.
Men för mig räckte det att bara sitta och titta på dem, för de är verkligen en fröjd för ögat. Helt fantastiskt vackra och söta, jag önskar dem det bästa liv de kan få!
Annars så myste jag mest med mina favoriter Aslan och Kevin, de turades om att ligga i mitt knä och gosa jättelänge. Att ha en varm och spinnande katt i famnen är bland det bästa jag vet. Det var fullkomligt underbart, jag älskar Aslan och Kevin. Och alla de andra katterna där också, alla är så underbara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0