Tuesday

I tisdags så var jag först duktig och försökte få ordning bland alla mina saker, tex lägga undan massor med gamla böcker för att få plats för nya.
När jag var klar och mitt rum såg okej ut så gick jag hem till Melanie. Vi började kolla på andra "Sagan Om Ringen"- filmen. Jag tycker så mycket om dem, de är ganska otroliga.

Senare så följde jag med henne en kortis på stan. På vägen hem stannade vi till i lilla Kulturbutiken, för att titta på vårat gemensamma stora intresse; böcker.

Sen så skildes vi åt, och jag gick ut med min gulleplutt.
Vovven var betydligt piggare och gladare än han brukar vara de dagar då solen inte visar sig. Så det var självklart väldigt roligt, och gjorde att promenaden blev underbar. Vi sprang omkring i löven, på varenda liten gräsplätt som vi kunde hitta, och tog många pauser för gos. Vi älskar löven båda två, jag: att titta på, Ninjo: att gräva i, båda: Att springa runt i. ♥


När jag väldigt motvilligt lämnat Ninjo så gick jag till Mel igen och vi kollade vidare på filmen.


En mysig dag var det!



Visst är han charmig med det där hängande lövet i skägget?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0