Underbar Fredag

Hej mina vänner!
Idag har jag haft en underbar dag, lugn och rolig.

I förmiddags så gjorde jag väldigt lite, först så tog jag sovmorgon till kvart i 9. Välbehövt efter natten innan.
Sen var jag bara hemma och var lat som jag brukar på förmiddagarna hehe.

Vid lunch så cyklade jag till mammas jobb, och efter att vi varit där en stund och ätiti lunch så cyklade vi vidare till några affärer. En affär vi åkte till heter "Underbara hem" och jag tycker att den är precis lika underbar som själva namnet, full med jättefina saker av alla möjliga slag :)

På vägen hem så tänkte jag kolla om Ninjo var utanför Ica. Men bara ett par minuter senare så fick jag syn på både Anci och vovven, de hade varit ute på promenad.
Så Ninjo fick en dubbelpromenad idag, eftersom jag tog och gick iväg med honom till skogen.
Där hade vi det så mysigt som jag bara kan ha med denna vackra yorkshireterrier.
Först gick vi omkring, klättrade lite på stenar, sprang runt och busade och hade allmänt skoj.

Lite senare så fick jag syn på en av alla stora stenar som jag och plutten brukar klättra upp på när vi vill ha en mysig stund tillsammans.

Så där satt vi ganska länge. Faktum är att det kändes som att tiden hade stannat, att allt hade stannat förutom han och jag. Det enda jag hade i tankarna var hur ljuvlig och värdefull stunden var och hur mycket lycka Ninjo gav mig genom att bara vara i min famn och ge mig sina bedårande blickar. Som han alltid gör. Det var en fantastisk stund med min bästa kompis, en av de allra finaste stunderna vi haft tillsammans!  ♥




Ha en härlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0