Wednesday and today

Onsdagen var så rolig, precis hela dagen var så himla rolig, varje minut!

Jag gick upp lite tidigare än jag gjort dagarna innan, ca kvart i 8.
Sen tog jag bussen ut till min älskade praktikplats, alltså katthemmet.

Eftersom jag har lov så behöver jag inte komma dit om jag inte vill. Men jag ville nästan inget hellre, trivs så otroligt bra där!
Så jag kom dit på min lediga dag, personalen blev väldigt överraskade när de fick se mig, men de var jätteglada över att jag kom.

Så det var en vanlig dag där, först städning på förmiddagen och resten av dagen bara mys, riktigt mycket mys.
Jag fick följa med till veterinären även denna gång, med Nalle Puh och Månson. Två fantastiskt vackra katter.
Puh är inte den där typiska gos- katten, han bara är och bryr sig inte om någonting. Cool kille.
Månson är en av de keligaste katter jag någonsin träffat, så fort man tar i honom så börjar han spinna, och när man klappar honom så gnider han sitt huvud mot ens ansikte och typ pussas. Så gullig att jag inte hittar ord!!


På kvällen fram till imorse så var jag hos Lisa, på halloweenfest. Det var väldigt trevligt och kul, vi lekte några lekar och ja, bara umgicks.
Jag tyckte att det var underbart att äntligen få träffa kompisarna som jag numera träffar enormt sällan.
Det blev bara några timmar sömn för oss, så idag har jag haft en slappardag hemma för har inte orkat vare sig gå ut med Ninjo eller träffa Melanie.
Jag har pratat med både Lova och Towe idag, det var trevliga samtal med mina kära vänner.



Ta hand om er och såklart era nära & kära. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0