You are the only one my Ninjo ♥






Den enda som inte har möjligheten att säga att den älskar mig.
Den enda som kan göra att jag känner mig trygg.
Den enda som förstår mig, känner mig, gör mig frustrerad, gör saker svårare och mer
komplicerade än de behöver vara.
Den enda som gör mig både lugn och galen.
Den enda som kan få mig att känna att jag duger.
Den enda som gör mig så lycklig att jag nästan blir rädd att jag är FÖR lycklig.
Den enda som kan få mig att frivilligt gå ut i alla sorters väder.
Den enda som förändrat mig som människa totalt.
Den enda som gör att jag verkligen känner rädsla för hur fort tiden går.
Den enda som kan få mig att vilja rymma iväg med den.
Den enda som gjort att jag tror på att drömmar kan bli sanna.
Den enda som jag önskar att jag fick se på hela mitt liv.
Den enda som jag måste lämna utan att se mig om, för annars kan jag aldrig gå därifrån.
Den enda som är perfekt för mig just för att den inte är perfekt.
Den enda som både får mig att skratta och gråta, och både av sorg och av glädje.

Den enda som jag älskar mer än allt annat.


NINJO, DU ÄR- OCH KOMMER SÅ LÄNGE DU LEVER ATT VARA- DEN MEST SÖTA, SNÄLLA, KNÄPPA, GULLIGA, SEGA, IRRITERANDE, OEMOTSTÅNDLIGA, TROGNA, JOBBIGA, INTELLIGENTA, UNDERBARA, GLADA, GLÄDJESPRIDANDE, VÄNSKAPLIGA, STARKA, VACKRA, MODIGA OCH KÄRLEKSFULLA BÄSTA VÄNNEN NÅGONSIN!


Vi hör ihop lilla älsklingen min, tills döden skiljer oss åt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0