20 saker

10 Saker som jag älskar just nu:

1: Färgglada löv
2: Min mysiga skola
3: Boken jag läser just nu; "Under din hud" (fantasybok om dödligaa människor och odödliga feer)
4: Jättelugna låtar med vacker text eller fint budskap
5: Tända ljus
6: Mysiga hemmakvällar
7: Fortfarande "Twilight" såklart
8: Vara med djur
9: Känslan av glädje
10: Kommer inte på en sista... Hmm...  Jag älskar att det finns så många saker som jag älskar...



5 saker som jag ogillar:

1. Mörker
2: Kyla
3: Att jag alltid är så orolig över allt
4: Att jag inte kan kontrollera min blyghet fast jag förfärligt gärna vill
5: Känslan av att vara övergiven


5 saker som jag saknar:

1: Haparanda och pappa
2: Solen
3: Zambo och Ninjo
4: Varenda människa som jag kan kalla för min vän
5: Friheten som jag kände i somras













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0