2 friends that make me reallly happy ♥

När jag hämtat min väska i skolan så gick jag och hämtade Ninjo.
Sen blev jag i desperat behov att att träffa min fantastiska vän Towe, så jag tog med mig Ninjo och gick ända bort till snickarvägens förskola där hon, snäll som hon är, väntade.
Så jag pratade en stund med henne, en väldigt kort stund tyvärr, för hon har massor att göra.

Men att bara träffa henne överhuvudtaget känns bra, jag blir alltid lycklig när jag är med henne, hon sprider sådan positiv energi och glädje som smittar av sig! Hon är snällare och mer underbar än jag kan beskriva, hon är viktigare för mig än hon någonsin kommer att förstå. Att hon är lycklig är viktigare för mig än att jag är det. Jag börjar alltid sakna henne så fort vi sagt hejdå, jag vill vara med henne hundra gånger oftare än jag är, hon är en vän som jag inte klarar mig att vara utan allt för länge. Under alla år jag har känt henne så har hon hjälpt mig med så mycket, både stora och små saker. Många saker som hon antagligen inte är medveten om. När jag är ledsen, eller känner mig som sämst i världen så säger hon alltid precis de rätta sakerna för att muntra upp mig, och stärker mitt självförtroende. Hon är en av mina allra bästa vänner, jag tycker att hon är en för bra människa för att vara min vän. Jag är evigt tacksam för att jag har henne, jag vet att hon alltid kommer vara just den hon är. Jag älskar den tjejen, så otroligt mycket. Hon är den finaste vännen man kan tänka sig ♥


Någon annan som gör mig lyckligare än jag trodde att man kunde vara, är självklart Ninjo.
När jag har honom i min famn så känns allting perfekt, och jag vill inte ändra på någonting. Då önskar jag bara att tiden kunde stanna ett ögonblick, så att jag och Ninjo kunde få en enda stund tillsammans som var tillräckligt lång.
Jag njuter av varje minut vi får tillsammans
Denna yorkshireterrier vände snabbt upp och ner på hela mitt liv, och gjorde det fantastiskt.
Varje gång jag tittar på honom och han möter min blick, så ler jag, hjärtan bultar jättesnabbt, jag blir tårögd och jag blir varm i hela kroppen av glädje och tacksamhet över att han finns.
Han är kärlek för mig, och han är den trognaste vännen någonsin. När vi är tillsammans så håller han sig hela tiden nära mig, och han vill alltid sitta i min famn och mysa hur länge som helst, han tröttnar aldrig på mig. Det älskar jag verkligen. För mig är han både till utseendet och personligheten den gulligaste jag har träffat i hela mitt liv. Han är den som visat mig vem jag ska vara, den som får mig att känna mig som en bra och betydelsefull människa, den som aldrig någonsin skulle döma mig utan bara finns, när jag behöver någon att prata med, eller bara behöver känna mig fri och trygg. Den enda som jag känner är lik mig. Jag är människa och han hund, men vi är som en enhet. Han är väldigt, väldigt älskad av mig, minst sagt. ♥



My beautiful friends!






Kommentarer
Postat av: 3.14

Åh, vad du är gullig! Tack för allt Sanna, bättre människa än du är svår att hitta! Jag hoppas att vi hinner ses någonting på lovet. Tills dess - ta hand om dig.

2011-10-30 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0